Оцените этот пост

Продвижение резюме

Доверьте составление резюме профессионалам!

Узнайте какой вы специалист и добейтесь большего

Автоматическое поднятие резюме в результатах поиска

Отправьте свое резюме в ведущие кадровые агентства

Отправьте свое резюме в компанию мечты

Образование и консультации

Жизнь в компанииКарьерный консультантИТ-проектыКарьера для молодых специалистовРейтинг факультетов и вузовРабота для подростков 14-17 летСтатьиОбучающие вебинарыПомощьСообщество поддержкиВиртуальный консультантПишите нам ПоискСоздать резюмеВойтиРоссия Переключить на работодателяПомощьСоздать резюмеПродвижение резюмеГотовое резюмеПрофориентацияАвтоподнятие резюмеРассылка в агентстваХочу у вас работатьОбразование и консультацииЖизнь в компанииКарьерный консультантИТ-проектыКарьера для молодых специалистовРейтинг факультетов и вузовРабота для подростков 14-17 летСтатьиОбучающие вебинарыРегионПомощьСообщество поддержкиПишите намСоздать резюмеПодпишитесь на push-уведомления hh.ruПодписатьсяНе сейчасНайти

Для работы с нашим сайтом необходимо, чтобы Вы включили JavaScript в вашем браузере.

Ваш браузер устарел и больше не поддерживается.
Для корректной работы сайта рекомендуем использовать один из современных браузеров. Узнать подробнееIT Project Manager

з/п не указана

UNIQLO 

Москва, улица Земляной Вал, 9

Страна размещения вакансии — Россия.

В резюме не указано, что вы готовы туда переехать.

Требуемый опыт работы:
1–3 года

Полная занятость, полный день

IT Project Managers will provide a wide range of activities from technology systems implementation to business process mapping through use of lean facilitation techniques. Project Managers engage in multiple initiatives simultaneously. This position serves the various business units and coordinates appropriate resources for efficient deployment to accomplish expected results. This requires collaborating with business and technical subject matter experts.

Main responsibilities:

  • Identify and schedule project deliverables, milestones, and required activities and tasks.
  • Provide leadership and motivation to project team members and vendors throughout the project life cycle and confer with project staff to outline work plan.
  • Establish a work plan and staffing for project activities, iterations or phases, and arrange for recruitment or assignment of project personnel.
  • Develop projects plans to determine time frame, funding limitations and appropriate process for accomplishing projects.
  • Review/approve work plan of external vendors to execute project.
  • Implement project communication plan.
  • Conduct risk assessment and mitigation.
  • Monitor project activities, ensuring the currency, quality and integrity of the information.
  • Ensure that project goals are accomplished and in line with business objectives.
  • Direct and coordinate activities of project personnel to ensure project progresses on schedule and within budget.
  • Prepare status reports and modify schedules or plans as required.
  • Follow standards and procedures for project reporting and documentation.

Key requirements:

  • Experience in using Agile methodology.
  • 2 or more years of Project Management work experience.
  • Preferable Scrum Fundamentals Certified.
  • ITIL certified.
  • Experience working in a manage of multiple vendors.
  • Experience leading technical initiatives in a collaborative environment.
  • Strong facilitation and negotiation skills.
  • Ability to communicate effectively and establish credibility with executive leadership.
  • Ability to communicate effectively verbally and in writing.

We offer:

  • Competitive salary and corporate benefits
  • Challenging and fulfilling job in an international fast-growing company
  • Clear prospective of professional and career growth together with the company

Ключевые навыки

Project management

Agile Project Management

Scrum

ITIL

Адрес

Москва, улица Земляной Вал, 9­

Вакансия опубликована 4 сентября 2019 в Москве

Leave a Reply

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Войти с помощью: 
Please enter your comment!
Please enter your name here